Гуманітарний напрям
Декоративний напрям
Художньо-естетичний напрям
Туристично-спортивний напрям
Блог Віктора Луговського / Вітальна адреса Зразковому театральному колективу “Чудодії”

Вітальна адреса Зразковому театральному колективу “Чудодії”

У МИСТЕЦТВІ НЕМА ВИПАДКОВОСТЕЙ –

                        Є ПЛОДИ ДОВГОЇ ТА НАПОЛЕГЛИВОЇ ПРАЦІ.

К.С. СТАНІСЛАВСЬКИЙ

                                                                                    

    Театральний колектив «Чудодії», який в минулому був просто драматичним гуртком, почав свою роботу від дня заснування Палацу.  Тоді кількість учнів становила лише 10, а умови для навчання були досить складні: не було технічних засобів, приміщення для проведення репетицій. Йшов час, зміню-вались діти, які присвятили своє дитинство театру. Змінилося більше 20 керівників гуртка. Зараз в колективі займається понад 60 дітей, що розділені за віком на три групи: молодша (3-5 класи), середня (6-8 класи), старша (9-11 класи). ДАТА ЗАСНУВАННЯ КОЛЕКТИВУ – 23 ЖОВТНЯ 1945 р.

 

 

Керівник :

 

Луговський Віктор Іванович

 

26.08.1947 р.н.

 

Освіта – вища

 

 Педагогічний стаж – 25 років

 

Очолює колектив  з вересня 2000 року

 

Творчі досягнення керівника:

 

       2006 рік

 

Міською атестаційною комісією присвоєно звання «Керівник гуртка – методист».

 

Переможець міського конкурсу «Керівник гуртка», Стипендіат міського голови.

 

Переможець ІІ Міського аукціону передових педагогічних ідей та технологій.

 

Нагороджений Грамотою Управління освіти Луцького міськвиконкому «За активну участь в підготовці та проведенні міського огляду-конкурсу шкільних драматичних колективів «Дивограй – 2006».

 

   2007 рік

 

Нагороджений Грамотою Управління освіти і науки Волинської обласної держадміністрації, як переможець обласного конкурсу на кращу методичну розробку педагогів позашкільних навчальних закладів області.

 

Нагороджений Грамотою Полтавського обласного центру естетичного виховання учнівської молоді за плідну і творчу діяльність та високий рівень підготовки дітей до участі у ІІ Всеукраїнському конкурсі юних гумористів «Посміхнемось щиро Вишні».

 

Нагороджений Подякою Волинського краєзнавчого музею за плідну особисту участь та вагомий внесок в організацію та проведення музейних науково-освітніх заходів по вихованню підростаючого покоління на кращих зразках історико-культурної спадщини українського народу та з нагоди Міжнародного дня музеїв.

 

      2008 рік

 

Нагороджений почесною відзнакою «Відмінник освіти України»

 

 Сценічний рух

 

В театральному мистецтві все важливе, важливий і голос, і пластика, і „відчуття партнера”, і костюм. Всі засоби акторської виразності, в тому числі і пластика, мусять бути доведені до високої ступені майстерності. На заняттях по сценічному рухові вихованці намагаються підготувати тіло до роботи на сцені. Тренінгові вправи зі сценруху допомагають дітям розвивати пластику свого тіла, розуміючи що пластика тіла є одним з важливіших компонентів акторської майстерності.

 

Робота над жестами і пластикою рук, а ми маємо цілий комплекс таких вправ, здійснить вплив на досконалість тіла в цілому, на музикальність, почуття ритму, координацію рухів, манеру триматись і т.п.

 

Вивчення основ акторської майстерності в колективі проходить за двома напрямками:

 

Робота над собою в творчому процесі переживання (розвиток внутрішніх елементів, необхідних для творчості). Для розвитку внутрішнього творчого апарату допомагають внутрішні елементи психотехніки: уява, спілкування, увага, емоційна пам’ять, правда, віра, завдання, дія та ін.
Робота над собою в творчому процесі втілення (робота над фізичним апаратом). Зовнішнє сценічне самопочуття складається із елементів – міміки, голосу, мови, інтонації, руху, пластики.

 

Для розвитку зовнішніх та внутрішніх елементів творчості у колективі підібрані тренінгові вправи та театральні ігри, які систематично проводяться на заняттях усіх трьох груп колективу. Вихованці розуміють, що створивши внутрішнє та зовнішнє сценічне самопочуття, ми досягнемо стан, який ми називаємо робочим творчим самопочуттям.

 

Етюдна робота

 

Уява, фантазія – ось сфера життя художника. Життєвий досвід і жива фантазія – ось два джерела, що насичують творчу природу актора. Проводячи етюдну роботу в колективі ми виконуємо такі завдання навчального процесу:

 

  • розвиваємо спостережливість, повсякденно звертаємось до життя, дійсності нас оточуючої;
  • постійно розвиваємо фантазію, уяву, тренажем досягаємо гнучкість, живість, рухливість і винахідливість;
  • розвиваємо активну самостійну дію. Без активної самостійної творчої роботи нема художника. Етюдна ж робота намагається вирішити проблему і допомогти вихованцям розвинути фантазію, уяву, спостережливість, які так необхідні для творчої праці.

 

Виховна робота

 

Думаючи про майбутнє вихованців та бажаючи бачити їх освіченими та вихованими, в колективі приділяється увага вивченню театральної етики, спільно з бібліотекарем Палацу проводяться бесіди про творчість акторів та режисерів сучасного театру та корифеїв української театральної сцени. Перегляд вистав обласного академічного музично-драматичного театру ім. Т.Г.Шевченко, обласного академічного театру ляльок став системою у виховній роботі колективу. Піклуючись про розширення світогляду дітей, ми організовуємо екскурсії до краєзнавчого  музею, музею Волинської ікони та музею військової техніки. Разом з бібліотекою ПУМ знайомимо дітей з творчістю українських письменників і поетів, композиторів і художників.

 

Творчо-виконавська діяльність

 

Як підсумок навчального процесу в колективі «Чудодії» є показ школярам та вихованцям дошкільних навчальних закладів міста вистав на сцені Палацу. Традиційно, з року в рік, колектив готує новорічну виставу, а згідно репертуарного плану середня та старша групи готують вистави як для молодшого шкільного віку (В.Орлов «Золоте курча», М.Супонін «Бука»), так і для середнього та старшого шкільного віку (Т.Ян «Дівчинка і квітень», Д.Ясновська «Країна Ілюзій»).

 

Колектив також приймає участь у масових заходах Палацу (звіти художніх колективів, святкування календарних дат,  заходи організаційно-масового відділу).

 

Як окремі виконавці так і колектив приймають участь у всіх міських та обласних конкурсах художньої творчості.