Що таке ЗМІ?: презентація і ділова гра в юних журналістів

Субота - це “Інтернет-день” в гуртка “Юний журналіст”, який проходить в затишному кабінеті №18. Ось і цієї суботи, 18 жовтня, відбулось дуже цікаве та корисне заняття на тему “Що таке ЗМІ?”.
На початку заняття юні гуртківці прочитали свої есе на тему ” Чим мене приваблює професія журналіста”. Твори були цікаві. Далі наша керівниця Марія Володимирівна запропонувала нам пояснити своїми словами афоризми видатних людей про журналістику. У кожній цитаті була відображена певна особливість роботи журналіста, і ми змогли аргументувати свої думки. Далі ми обговорили новини в інтернеті, серед яких сьогодні багато фейків, і зупинились на тому, що потрібно постійно перевіряти правдивість інформації. Англійською це перекладається як fact checking.

 

Потім ми переглянули презентацію про види ЗМІ. До речі, а чи знали ви що засоби масової інформації поділяються на друковані(газети, журнали) та електронні (інтернет, телебачення)? Ми детально обговорили види ЗМІ і переконалися:  у кожного є свої переваги і недоліки. Марія Володимирівна розповіла нам також і про функції ЗМІ та про позитивні і негативні впливи засобів масової інформації на людей. Ми зіграли в інтернет-гру “Медіазнайко” і ознайомилися з тим, які фахівці потрібні на телебаченні, радіо, газетах та інтернет-виданнях.

На короткій перерві ми зробили руханку і поділилися на 3 команди.

І розпочалася ділова гра! Об’єднавшись у команди, ми обрали редактора, тобто командира. Інші члени команди теж виконували певні ролі: дизайнера чи журналіста. Це було дуже круто, бо ми зрозуміли, що багато чого в роботі журналіста зв’язано. Адже щоб дизайнер втілив якусь ідею в життя, йому обов’язково потрібно порадитись із головним редактором. А над тим, щоб виконати якесь завдання, працювали всі. Отож, коли групи та посади було розподілено, головні редактори пішли витягати  конверти із завданнями. Кожна команда отримала різні види ЗМІ: телебаченняінтернет і преса. Для початку кожна”редакція” розповідала, що їй потрібно для роботи. Адже для ТБ і для інтернету, і для преси потрібні різні матеріали і  техніка. Далі завдання полягало в тому, щоб перелічити риси характеру, навички та уміння, які будуть потрібні журналісту в тому виді ЗМІ, в якому вони “працюють”.

І останнє, саме креативне завдання полягало в тому щоб намалювати символ їхнього ЗМІ. Тут усі команди попрацювали на славу та проявили свою винахідливість. Команда, у якої був інтернет, намалювала павутину і милого павучка, який захищає “Всесвітню павутину” від фейків. У другої групи було ТБ, і вони своїм символом обрали невеличку пташечку колібрі та розфарбували її різними кольорами, що означало, що телебачення є різнобарвним. І у третьої групи була преса. І вони вибрали усім відомий символ преси - поштовий голуб. Проте зараз преса поряд з інтернетом і телебаченням втрачає свою популярність, тому гуртківці пофантазували  -  зробили голуба стильним і модним.

 

Ось таке неймовірно цікаве та креативне заняття у нас сьогодні відбувалось
Авторка – вихованка гуртка “Юний журналіст” Анна Пасека

Фото  - Анни Пасеки

 


Опубліковано в Без категорії