Навчальна програма є важливим документом, що визначає пріоритетні напрямки діяльності того чи іншого гуртка чи колективу. Зразковий театральний колектив “Чудодії” у даному випадку не є винятком.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПАЛАЦ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
ПОГОДЖЕНО
Протокол засідання методичної ради Палацу учнівської молоді
«___» ___________ 20__ р. № __ |
СХВАЛЕНО
НМР ММК Управління освіти Луцької міської ради Протокол № ____ «___» ____________ 20__ р. |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
з позашкільної освіти
художньо-естетичного напряму
зразкового художнього колективу театрального гуртка «Чудодії»
9 років навчання
м. Луцьк – 2014
Програма адаптована керівником зразкового художнього колективу театрального гуртка «Чудодії Луцького Палацу учнівської молоді Луговським Віктором Івановичем.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
З усіх видів мистецтв театр особливо пов’язаний зі своїм часом і оперативно реагує на зміни в суспільстві. Театр володіє величезною силою впливу на людей, а в естетичному вихованні дітей він відіграє найважливішу роль, тому що у театральному спектаклі всі види мистецтв об’єднуються в одне ціле: література, музика, образотворче мистецтво.
На сьогодні до числа актуальних завдань позашкільної освіти належить пошук та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців. І в цьому нам допомагатиме театральне мистецтво, яке збуджує фантазію, розвиває смаки людини, робить її життя яскравим, емоційним та багатогранним.
Навчальна програма реалізується у зразковому художньому колективі театральному гуртку «Чудодії» художньо-естетичного напряму та спрямована на вихованців віком від 7 до 18 років.
Метою навчальної програми є виховання у дітей гуманістичних загальнолюдських цінностей, розвиток гармонійної особистості засобами театрального мистецтва.
Основні завдання:
- забезпечити формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння театральним мистецтвом, розвиток естетичних почуттів та смаків;
- забезпечити ознайомлення з теоретичними та практичними знаннями та вміннями з акторської майстерності, сценічного руху та сценічної мови;
- сприяти вихованню дбайливого ставлення до надбань світової та вітчизняної культури;
- сприяти розвитку позитивних якостей особистості: працелюбства, наполегливості у досягненні мети, відповідальності за результат власної діяльності.
Навчальна програма передбачає 9 років навчання:
1-й – 3-й роки – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;
4-й – 6-й роки – основний рівень – 324 год. на рік, 9 год. на тиждень;
7-й – 9-й роки – вищий рівень – 324 год. на рік, 9 год. на тиждень.
До програми входять усі основні театральні дисципліни: акторська майстерність, сценічний рух, сценічна мова, основні елементи гриму. Програмою передбачені теоретичні та практичні заняття.
Програма початкового рівня передбачає розвиток творчих здібностей у вихованців та отримання базової підготовки.
Основний рівень навчання формує практичні акторські навички.
Вищий рівень безпосередньо займається театральною діяльністю.
Освоєння театральних дисциплін (акторська майстерність, сценічна мова та сценічний рух) проходить не окремими заняттями, а в комплексі, з поступовим переходом від однієї дисципліни до іншої. Такий хід занять дає можливість керівникові постійно тримати увагу вихованців на необхідному рівні і підживлювати їх інтерес до засвоєння нових знань. Тому комбіноване заняття є основною формою роботи з вихованцями в театральному колективі.
Навчальна програма створена на основі навчальної програми дитячого театру «Спалах» Палацу дітей та юнацтва Печерського району м.Києва, яка схвалена для використання рішенням комісії з проблем позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол № 1 від 22.06.2009 р.).
Програма гуртка може використовуватись під час проведення занять у гуртках, які організовуються відповідно до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, що затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 11.08.2004 р. № 651 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 1123 від 10.12.2008 р.).
Керівник гуртка в установленому порядку може вносити зміни до розподілу навчального часу на вивчення окремих тем програми, враховуючи рівень підготовки, вік, інтереси вихованців, стан матеріально-технічної бази закладу, в якому працюють гуртки.
Початковий рівень, перший рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Розділ, тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
|
Вступ |
2 |
- |
2 |
Розділ 1. Майстерність актора |
9 |
81 |
90 |
1.1. Елементи сценічної дії |
4 |
32 |
36 |
1.2. Елементи втілення |
4 |
32 |
36 |
1.3. Етюдна робота |
1 |
17 |
18 |
Розділ 2. Сценічний рух |
2 |
16 |
18 |
Розділ 3. Сценічна мова |
4 |
30 |
34 |
Разом |
17 |
127 |
144 |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Вступ (2 год.)
Ознайомлення з предметом. Бесіда про мистецтво театру.
Розділ 1. Майстерність актора (90 год.)
1.1. Елементи сценічної дії (36 год.)
А) Сценічна увага.
Теоретична частина. Вивчення театральної термінології.
Практична частина. Органічна сценічна увага. Вправи на загальну увагу. Кола уваги. Колективна увага.
Б) М’язова воля.
Теоретична частина. М’язова воля та її роль в творчості актора.
Практична частина. Подолання м’язових затискань. Вправи на зняття м’язової напруги. Підпорядкування роботи м’язів своїй волі.
В) Взаємодія з партнером.
Теоретична частина. Взаємодія з партнером – головний вид сценічної дії.
Практична частина. Вправи на взаємодію з партнером. Невеличкі учбові сценки на різноманітні обставини. Ігри «Дзеркало», «Тінь».
1.2. Елементи втілення (36 год.)
А) Характерність.
Теоретична частина. Засоби зовнішньої виразності.
Практична частина. Розвиток чуття форми. Вправи та етюди на розвиток елементів характерності. «Товстий та тонкий» та ін.
Б) Темпоритм.
Теоретична частина. Бесіда «Ритм – манок для виклику почуттів».
Практична частина. Вивчення темпоритму дії. Розвиток чуття темпоритму. Від темпоритму до почуття. Вправи на розвиток темпоритму.
В) Мізансцена.
Теоретична частина. Бесіда «Мізансцена – мова вистави».
Практична частина. Індивідуальні мізансцени. Групові та масові мізансцени.
1.3. Етюдна робота (18 год.)
Теоретична частина. Роль етюдів в розвитку творчої уяви.
Практична частина. Індивідуальні та парні безсловесні етюди. Етюди на пам’ять фізичних дій.
Розділ 2. Сценічний рух ( 18 год.)
Теоретична частина. Бесіда про пластичну виразність актора, вивчення термінології.
Практична частина. Вправи на загальний розвиток. Вправи для розминки. Виховання ритмічності. Поняття про співвідношення звуків. Оплески та ходьба у їх ритмі. Розвиток гнучкості та рухливості тіла, зміцнення м’язів тулуба. Розвиток виразно діючих рук.
Розділ 3. Сценічна мова (34 год.)
Теоретична частина. Бесіди про значення тренування мовного апарату. Вивчення термінології.
Практична частина. Гімнастика обличчя. Тренування кожної щелепи, губних м’язів, м’язів язика. Розвиток дихання. Розвиток вільного звучання. Розвиток голосу. Робота над дикцією.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці мають знати:
- особливості та вимоги до занять в театральному гуртку «Чудодії»;
- початкові теоретичні основи театральних дисциплін;
- термінологію та елементи техніки сцени.
Вихованці мають вміти:
- здолати почуття невпевненості та психофізичного тиску;
- виконувати вправи на розвиток ритмічності та координації;
- працювати в колективі;
- дотримуватись правил техніки безпеки в репетиційному залі та на сцені Палацу учнівської молоді;
Вихованці мають набути досвід:
- підготовки до проведення занять гуртка та етапів по підготовці вистави;
- творчої роботи у колективі;
- публічних виступів з віршованими творами перед вихованцями колективу.
Початковий рівень, другий рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Розділ, тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
|
Вступ |
2 |
- |
2 |
Розділ 1. Майстерність актора |
9 |
81 |
90 |
1.4. Елементи сценічної дії |
4 |
32 |
36 |
1.5. Елементи втілення |
4 |
32 |
36 |
1.6. Етюдна робота |
1 |
17 |
18 |
Розділ 2. Сценічний рух |
2 |
16 |
18 |
Розділ 3. Сценічна мова |
4 |
30 |
34 |
Разом |
17 |
127 |
144 |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Вступ (2 год.)
Бесіда про мистецтво театру.
Розділ 1. Майстерність актора (90 год.)
1.3. Елементи сценічної дії (36 год.)
А) Сценічна увага.
Теоретична частина. Вивчення театральної термінології.
Практична частина. Органічна сценічна увага. Вправи на загальну увагу. Кола уваги. Колективна увага.
Б) М’язова воля.
Теоретична частина. М’язова воля та її роль в творчості актора.
Практична частина. Подолання м’язових затискань. Вправи на зняття м’язової напруги. Підпорядкування роботи м’язів своїй волі.
В) Взаємодія з партнером.
Теоретична частина. Взаємодія з партнером – головний вид сценічної дії.
Практична частина. Вправи на взаємодію з партнером. Невеличкі учбові сценки на різноманітні обставини. Ігри «Дзеркало», «Тінь».
1.4. Елементи втілення (36 год.)
А) Характерність.
Теоретична частина. Засоби зовнішньої виразності.
Практична частина. Розвиток чуття форми. Вправи та етюди на розвиток елементів характерності. «Товстий та тонкий» та ін.
Б) Темпоритм.
Теоретична частина. Бесіда «Ритм – манок для виклику почуттів».
Практична частина. Вивчення темпоритму дії. Розвиток чуття темпоритму. Від темпоритму до почуття. Вправи на розвиток темпоритму.
В) Мізансцена.
Теоретична частина. Бесіда «Мізансцена – мова вистави».
Практична частина. Індивідуальні мізансцени. Групові та масові мізансцени.
1.3. Етюдна робота (18 год.)
Теоретична частина. Роль етюдів в розвитку творчої уяви.
Практична частина. Індивідуальні та парні безсловесні етюди. Етюди на пам’ять фізичних дій.
Розділ 2. Сценічний рух ( 18 год.)
Теоретична частина. Бесіда про пластичну виразність актора, вивчення термінології.
Практична частина. Вправи на загальний розвиток. Вправи для розминки. Виховання ритмічності. Поняття про співвідношення звуків. Оплески та ходьба у їх ритмі. Розвиток гнучкості та рухливості тіла, зміцнення м’язів тулуба. Розвиток виразно діючих рук.
Розділ 3. Сценічна мова (34 год.)
Теоретична частина. Бесіди про значення тренування мовного апарату. Вивчення термінології.
Практична частина. Гімнастика обличчя. Тренування кожної щелепи, губних м’язів, м’язів язика. Розвиток дихання. Розвиток вільного звучання. Розвиток голосу. Робота над дикцією.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці мають знати:
- особливості та вимоги до занять в театральному гуртку «Чудодії»;
- початкові теоретичні основи театральних дисциплін;
- термінологію та елементи техніки сцени.
Вихованці мають вміти:
- здолати почуття невпевненості та психофізичного тиску;
- виконувати вправи на розвиток ритмічності та координації;
- працювати в колективі;
- дотримуватись правил техніки безпеки в репетиційному залі та на сцені Палацу учнівської молоді;
Вихованці мають набути досвід:
- підготовки до проведення занять гуртка та етапів по підготовці вистави;
- творчої роботи у колективі;
- публічних виступів з віршованими творами перед вихованцями колективу.
Початковий рівень, третій рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Розділ, тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
|
Розділ 1. Майстерність актора |
10 |
80 |
90 |
1.1. Елементи сценічної дії |
4 |
32 |
36 |
1.2. Елементи втілення |
4 |
32 |
36 |
1.3. Етюдна робота |
2 |
16 |
18 |
Розділ 2. Сценічний рух |
2 |
16 |
18 |
Розділ 3. Сценічна мова |
4 |
14 |
18 |
Розділ 4. Основні елементи гриму |
1 |
5 |
6 |
Розділ 5. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції |
- |
12 |
12 |
Разом |
17 |
127 |
144 |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Розділ 1. Майстерність актора (90 год.)
1.1. Елементи сценічної дії (36 год.)
А) Сценічна увага.
Теоретична частина. Сценічна увага та сприйняття.
Практична частина. Вправи на розвиток сценічної уваги. Вправи на подолання м’язових затискань.
Б) Пам’ять та уява.
Теоретична частина. Роль пам’яті та уяви в творчості актора.
Практична частина. Вправи на розвиток запам’ятовування фізичних дій. Тренаж фізичного самовідчуття. Пам’ять та відчуття. Таблиця сигналів на відчуття.
1.2. Елементи втілення (36 год.)
А) Характерність.
Теоретична частина. Що таке характерність і як вона допомагає акторові створювати сценічний образ.
Практична частина. Вправи та етюди на розвиток елементів характерності. «Товстий та тонкий» та ін.
Б) Темпоритм
Теоретична частина. Бесіда «Ритм – це манок для виклику почуттів».
Практична частина. Вправи на розвиток темпоритму. Оплески та ходьба у їх ритмі. Від темпоритму до почуття.
В) Мізансцена.
Теоретична частина. Мізансцена – мова вистави.
Практична частина. Індивідуальні мізансцени. Групові та масові мізансцени.
1.3. Етюдна робота (18 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Від етюду до вистави».
Практична частина. Етюди на пам’ять фізичних дій. Вправи на дії з уявним предметом. Парні та групові безсловесні етюди. Етюдний показ з використанням усіх набутих умінь та навичок.
Розділ 2. Сценічний рух (18 год.)
Теоретична частина. Бесіди про пластичну виразність актора.
Практична частина. Вправи на загальний розвиток. Вправи для розминки: ходьба-біг та ін.
Розвиток мовно-рухової координації.
Сценічне падіння. Техніка сценічних перенесень.
Розділ 3. Сценічна мова (18 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Словом можна вбити, словом можна і зцілити».
Практична частина.
- Гімнастика обличчя
- Розвиток дихання та голосу.
- Робота над дикцією. Скоромовки.
- Мовно-рухові етюди.
Розділ 4. Основні елементи гриму (6 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Грим – як невід’ємна частина сценічної виразності».
Практична частина. Типи гриму та користування ним. Грим для різних жанрів та амплуа.
Розділ 5. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції (12 год.)
Теоретична частина. Зустрічі з акторами лялькового та драматичного театрів. Бесіди про театр.
Практична частина. Постановочні, зведені репетиції та прогони. Участь у виставах колективу в масових сценах та епізодичних ролях без слів. Перевірка стану та необхідний ремонт костюмів та реквізиту. Участь у заходах, що проводяться в Палаці учнівської молоді. Активна участь у міських та обласних оглядах та конкурсах. Регулярне відвідування обласних театрів.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці мають знати:
- теорію з основних театральних дисциплін;
- театральну термінологію та елементи техніки сцени.
Вихованці мають вміти:
- самостійно виконувати вправи на мовно-рухову координацію;
- виконувати гімнастику обличчя;
- рухатися в заданому темпоритмі;
- виділити головне слово в реченні;
- чітко вимовляти слова;
- вірно вимовляти скоромовки.
Вихованці мають набути досвід:
- самостійної роботи з текстом (логічна пауза, головне слово та речення);
- концертно-театральної діяльності;
- гримування сценічного образу у виставах колективу.
Основний рівень, перший рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Розділ, тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
|
Розділ 1. Майстерність актора |
5 |
175 |
180 |
1.1. Елементи сценічної дії |
2 |
88 |
90 |
1.2. Елементи втілення |
2 |
58 |
60 |
1.3. Етюдна робота |
1 |
29 |
30 |
Розділ 2. Сценічний рух |
1 |
35 |
36 |
Розділ 3. Сценічна мова |
1 |
35 |
36 |
Розділ 4. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції |
- |
63 |
63 |
Розділ 5. Основні елементи гриму; робота з костюмом |
1 |
8 |
9 |
Разом |
8 |
316 |
324 |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Розділ 1. Майстерність актора (180 год.)
1.1. Елементи сценічної дії (90 год.)
А) Сценічна увага.
Теоретична частина. Бесіди про акторське мистецтво та його компоненти.
Практична частина. Органічна сценічна увага. Вправи на загальну увагу. Розвиток творчих слухових сприймань.
Б) Подолання обставин.
Теоретична частина. Бесіда «Що таке обставини».
Практична частина. Дія за обставинами « Якщо б …». Виправдання поз. Виправдання місця дії. Виправдання рухів.
В) Сценічне спілкування.
Теоретична частина. Бесіда «Взаємодія з партнером – основа сценічної дії».
Практична частина. Вправи на взаємодію з партнером: «Дзеркало», «Тінь», «Звукопроникне скло».
Г) Робота над драматургічним матеріалом.
Теоретична частина. Читання та обговорення п’єси, розподіл ролей та роздача текстового матеріалу, читання по ролях, визначення основних подій у п’єсі, визначення наскрізної дії та надзавдання.
1.2. Елементи втілення. ( 60 год.)
А)Темпоритм
Теоретична частина. Бесіда «Від темпоритму до чуття».
Практична частина. Вправи на розвиток чуття темпоритму.
Б) Характерність.
Теоретична частина. Засоби зовнішньої виразності.
Практична частина. Вправи та етюди на розвиток елементів характерності.
В) Мізансцена.
Теоретична частина. Бесіда «Мізансцена – мова вистави».
Практична частина. Індивідуальні мізансцени. Групові та масові мізансцени.
1.3. Етюдна робота (30 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Роль етюдів в розвитку творчої уяви».
Практична частина. Етюди на пам’ять фізичних дій. Індивідуальні та парні безсловесні дії.
Розділ 2. Сценічний рух (36 год.)
Теоретична частина. Бесіди про пластичну виразність актора.
Практична частина.
- Вправи на загальний розвиток
- Вправи для розминки: ходьба – біг.
- Розвиток мовно-рухової та вокально-рухової координації.
- Сценічне падіння.
- Техніка сценічних перенесень.
- Сценічна поведінка.
Розділ 3. Сценічна мова (36 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Музична вимова як вияв внутрішнього життя на сцені».
Практична частина.
- Гімнастика обличчя.
- Розвиток сили звуку.
- Робота над дикцією.
- Робота над вимовою тексту ролі.
- Логіка мови. Інтонування розділових знаків.
- Темпоритм мови.
Розділ 4. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції (63 год.)
Теоретична частина. Бесіда про театральну етику.
Практична частина. Постановочні, зведені репетиції та прогони. Створення костюмів та гриму відповідно до образу. Ремонт костюмів та реквізиту.
Участь та проведення масових, святкових та звітних концертів, ігрових програм, вистав. Участь у сценічній діяльності колективу. Активна участь у міських та обласних оглядах, конкурсах, всеукраїнських фестивалях.
Розділ 5. Основні елементи гриму та робота з костюмами (9 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Умовність, особливості та соціальний зміст театрального костюму».
Практична частина.
- Типи гриму.
- Основні прийоми гримування.
- Історія костюму.
- Грим та костюм для різних видів сценічної діяльності.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці мають знати:
- способи гримування в образ, що створюється у виставі;
Вихованці мають вміти:
- органічно існувати у будь-яких сценічних обставинах;
- самостійно працювати над текстом ролі;
- вправно рухатись під музику.
Вихованці мають набути досвід:
- взаємодії на сцені з партнером;
- участі у театральній та концертній діяльності.
Основний рівень, другий рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Розділ, тема |
Кількість годин |
||
теоретичних |
практичних |
усього |
|
Розділ 1. Майстерність актора |
5 |
175 |
180 |
1.4. Елементи сценічної дії |
2 |
88 |
90 |
1.5. Елементи втілення |
2 |
58 |
60 |
1.6. Етюдна робота |
1 |
29 |
30 |
Розділ 2. Сценічний рух |
1 |
35 |
36 |
Розділ 3. Сценічна мова |
1 |
35 |
36 |
Розділ 4. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції |
- |
63 |
63 |
Розділ 5. Основні елементи гриму; робота з костюмом |
1 |
8 |
9 |
Разом |
8 |
316 |
324 |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Розділ 1. Майстерність актора (180 год.)
1.4. Елементи сценічної дії (90 год.)
А) Сценічна увага.
Теоретична частина. Бесіди про акторське мистецтво та його компоненти.
Практична частина. Органічна сценічна увага. Вправи на загальну увагу. Розвиток творчих слухових сприймань.
Б) Подолання обставин.
Теоретична частина. Бесіда «Що таке обставини».
Практична частина. Дія за обставинами « Якщо б …». Виправдання поз. Виправдання місця дії. Виправдання рухів.
В) Сценічне спілкування.
Теоретична частина. Бесіда «Взаємодія з партнером – основа сценічної дії».
Практична частина. Вправи на взаємодію з партнером: «Дзеркало», «Тінь», «Звукопроникне скло».
Г) Робота над драматургічним матеріалом.
Теоретична частина. Читання та обговорення п’єси, розподіл ролей та роздача текстового матеріалу, читання по ролях, визначення основних подій у п’єсі, визначення наскрізної дії та надзавдання.
1.5. Елементи втілення. ( 60 год.)
А)Темпоритм
Теоретична частина. Бесіда «Від темпоритму до чуття».
Практична частина. Вправи на розвиток чуття темпоритму.
Б) Характерність.
Теоретична частина. Засоби зовнішньої виразності.
Практична частина. Вправи та етюди на розвиток елементів характерності.
В) Мізансцена.
Теоретична частина. Бесіда «Мізансцена – мова вистави».
Практична частина. Індивідуальні мізансцени. Групові та масові мізансцени.
1.6. Етюдна робота (30 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Роль етюдів в розвитку творчої уяви».
Практична частина. Етюди на пам’ять фізичних дій. Індивідуальні та парні безсловесні дії.
Розділ 2. Сценічний рух (36 год.)
Теоретична частина. Бесіди про пластичну виразність актора.
Практична частина.
- Вправи на загальний розвиток
- Вправи для розминки: ходьба – біг.
- Розвиток мовно-рухової та вокально-рухової координації.
- Сценічне падіння.
- Техніка сценічних перенесень.
- Сценічна поведінка.
Розділ 3. Сценічна мова (36 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Музична вимова як вияв внутрішнього життя на сцені».
Практична частина.
- Гімнастика обличчя.
- Розвиток сили звуку.
- Робота над дикцією.
- Робота над вимовою тексту ролі.
- Логіка мови. Інтонування розділових знаків.
- Темпоритм мови.
Розділ 4. Театральна діяльність, зведені та постановочні репетиції (63 год.)
Теоретична частина. Бесіда про театральну етику.
Практична частина. Постановочні, зведені репетиції та прогони. Створення костюмів та гриму відповідно до образу. Ремонт костюмів та реквізиту.
Участь та проведення масових, святкових та звітних концертів, ігрових програм, вистав. Участь у сценічній діяльності колективу. Активна участь у міських та обласних оглядах, конкурсах, всеукраїнських фестивалях.
Розділ 5. Основні елементи гриму та робота з костюмами (9 год.)
Теоретична частина. Бесіда «Умовність, особливості та соціальний зміст театрального костюму».
Практична частина.
- Типи гриму.
- Основні прийоми гримування.
- Історія костюму.
- Грим та костюм для різних видів сценічної діяльності.
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці мають знати:
- способи гримування в образ, що створюється у виставі;
Вихованці мають вміти:
- органічно існувати у будь-яких сценічних обставинах;
- самостійно працювати над текстом ролі;
- вправно рухатись під музику.
Вихованці мають набути досвід:
- взаємодії на сцені з партнером.