Не навчайте дітей так, як навчали вас, -
вони народились в інші часи.
Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи.
Дійсно, на сучасному інформаційному етапі розвитку суспільства виникла потреба у перегляді існуючих педагогічних методів та прийомів, а також у визначенні рівня готовності педагогів до вибору інноваційних технологій та їх впровадження у навчальний процес.
З цією метою 26 січня 2016 року було проведено чергове методичне об’єднання музичнї студії Палацу на тему “Готовність педагогів до інноваційної діяльності”. Голова та члени МО спробували висвітлити показники, які визначають готовність педагогів до інноваційної діяльності, їх професійні та особистісні якості, важливість застосування інноваціних технологій в начальному процесі.
На засідання була запрошена і соціальний педагог Палацу Дарина Хмільовська, яка взяла участь у дискусійному клубі та провела для педагогів тренінгові вправи на тему: “Інновація у діяльності педагога: за і проти”. Під час тренінгу педагоги розглядали позитивні та негативні сторони інновацій у своїй діяльності, висловлювали власні точки зору з приводу проблемного питання.
Своїм досвідом роботи з використанням методу музичної психогімнастики на власних заняттях поділилася керівник вокально-хорового колективу “Перлинка” Наталія Троцюк. Вона підготувала методичну доповідь з презентаційним супроводом на тему: “Психогімнастика на музичних заняттях: співаємо, рухаємося, усміхаємося”. Наталія Леонтіївна розповіла про види психогімнастичних вправ та ігор, підкреслила важливість їх використання на музичних заняттях з дітьми молодшого шкільного віку.
На продовження теми керівник гуртків музичної літератури та сольфеджіо Світлана Вишинська представила збірку матеріалів емоційно-естетичної характеристики музичних творів “Музична аптека”. Педагог рекомендувала даний матеріал керівникам гуртків для використання на своїх заняттях, оскільки музика є важливим чинником, що впливає на емоційну сферу дитини.
Любов Байгота