Заняття – це джерело загальної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції, творчості.
В. Сухомлинський
Я – сучасний педагог! Не вірите, тоді я вас переконаю. В першу чергу, сучасний педагог – це творча особистість, хороший організатор та тонкий психолог дитячих душ.
На своїх заняттях мені одночасно вдається вирішувати завдання естетичного та фізичного виховання дітей. Адже, усім відомо, що саме заняття хореографією формують художній смак вихованців, зміцнюють здоров’я, розширюють загальний культурний і художній світогляд, є формою задоволення духовних потреб, засобом розвитку естетичного смаку. Через танцювальні рухи виховується уміння граціозно і витончено рухатися, ввічливо поводитися.
Я глибоко переконана, що зацікавленість хореографічним мистецтвом та активність дітей на заняттях залежить від творчої ініціативи педагога, прагнення навчити дітей любити і розуміти мистецтво танцю, збагатити їх новими враженнями, вести своїх вихованців до вдосконалення виконавської майстерності та духовного розвитку. Педагог-хореограф повинен сформувати, розвинути і зміцнити у дітей потребу у спілкуванні з мистецтвом.
У своїй діяльності я відходжу від традиційної стандартної структури занять, а натомість впроваджую інтерактивні методи навчання: робота в групах, парах, спільне виправлення помилок, творчі завдання, а також мультимедійне обладнання, відеотеку ПУМу. Усі заняття проводжу у сюжетній або ігровій формі: заняття-казка, заняття-екскурсії, заняття-подорож, заняття-змагання, заняття-фантазія, заняття-розвага, заняття-концерт. Такі форми захоплюють дітей, стимулюють творчу уяву, збагачують емоційний досвід. У моїй роботі домінують ігрові методики (діти дуже полюбляють музично-хореографічні ігри), частина яких будується із введенням танцювальних рухів. Вони активізуються, радіють. Такі вправи (ігри) укріплюють почуття ритму, розвивають координацію рухів, творче мислення, допомагають дітям долати деякі труднощі при виконанні завдань.
Лише той педагог, який полюбить дітей, пізнає внутрішній світ своїх вихованців, розкриє їхні здібності, повірить, що кожна дитина талановита, унікальна і неповторна, може розраховувати на тісний взаємозв’язок і високий результат спільної діяльності.
І я з гордістю можу сказати, що усе це мені вдається.
А моїм вихованцям зовсім неважливо, який у мене педагогічний стаж, звання, нагороди, вони ідуть до мене на заняття із задоволенням, бо я той педагог, що відповідає вимогам сучасності!