Гуманітарний напрям
Декоративний напрям
Художньо-естетичний напрям
Туристично-спортивний напрям
Сторінка педагога / Людмила Лящук привітала молодих педагогів у колективі

Людмила Лящук привітала молодих педагогів у колективі

 

На черговій зустрічі педагогічного колективу Палацу учнівської молоді у рамках «Школи молодого педагога» заступник директора з навчально-методичної роботи Людмила Олександрівна Лящук привітала новопризначених керівників гуртків.


На початку заходу молоді педагоги презентували себе, розповівши про власну освіту, досвід роботи та очікування від майбутньої співпраці з колективом та вихованцями. Окрім того, вони поділилися своїм баченням позитивних та негативних сторін обраної професії та роботи, висловивши надії на те, як надалі будуть розвивати перші та справлятися із другими.

Представниця виступаючих педагогів-наставників ПУМу Тетяна Іванівна Панасюк побажала новопризначеним колегам з відповідальністю та ентузіазмом ставитися до розвитку вихованців, ідучи «на роботу, як на свято». Після цього усі педагоги-наставники, які закріплені за молодими педпрацівниками, по черзі виступили з кількома настановними порадами для них.

Далі Людмила Олександрівна, яка проводила захід, поділилася з новопризначеними керівниками гуртків тим, яким чином їм потрібно налаштовувати себе на роботу, аби пережити адаптаційний період. За її словами, найважчою його частиною є саме перший рік. Проте, від того, як молодий педагог його переживе, залежатиме подальший розвиток професійних здібностей педпрацівника. Аби найкраще адаптуватися до нової роботи, Людмила Олександрівна порадила новопризначеним колегам проявити у ній творчий підхід та визначитися з особистою стратегією професійної діяльності. Вона розповіла, що не одразу усім вдається пережити кризові періоди роботи, проте із часом та набуттям досвіду це стає простіше.

Серед основних проблем, які заважають адаптуватися молодим педагогам до своєї діяльності, Людмила Лящук назвала: труднощі у спілкуванні з батьками дітей та їх недовіру до молодого спеціаліста, складнощі у спілкуванні з педагогічним колективом, завищені вимоги до дітей та невміння їх організувати, а також дидактичну некомпетентність. Проте, незважаючи на усі ці складнощі, Людмила Олександрівна закликала новопризначених курівників гуртків сміливо ставитися до своєї роботи, шукати шляхи співпраці з колективом та дітьми, не боятися консультуватися зі старшими колегами, адже саме співпраця та постійна самоосвіта є тими двома китами, на яких тримається успішна робота педагога.

О. Патола